Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία Άρθρο 120 (παραγρ.4) του ισχύοντος Συντάγματος της Ελλάδας (ακροτελεύτια διάταξη).

Δεν αναγνωρίζουμε το χρέος

Είτε θα πετύχουμε και θα πάρουμε την πατρίδα μας πίσω, είτε θα χαθούμε για αιώνες στις πατρίδες των άλλων και των υπερκρατικών διεθνών οργανισμών, τις νέες αυτοκρατορίες.Εδώ που φθάσαμε, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο από τις αλυσίδες μας.
Όσο περνούν οι εβδομάδες η κατάστασή μας θα γίνεται όλο και πιο αντιληπτή.
Μέχρι την Εξέγερση

Δεν σας θέλει ο λαός ελικόπτερα και μπρος

To να παράγεις ο ίδιος τα τρόφιμά σου είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα, γιατί είναι ένα βήμα προς την κατάκτηση της ελευθερίας σου!

''Σκλάβος είναι αυτός που ελπίζει ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Έζρα Πάουντ 1885 – 1972

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Η γενιά του μουτζούρη

Με αφορμή το σχέδιο «Αθηνά» για τα πανεπιστήμια, έχω λάβει δεκάδες μέιλ από φοιτητές, φοιτητικές οργανώσεις και φοιτητικούς συλλόγους με ανακοινώσεις, σχόλια, επαναστατικά καλέσματα και αιτήματα για συμπαράσταση και βοήθεια.
Όπα!!! Θέλω να πω στους φοιτητές που μου γράφουν πως εγώ το χρέος μου απέναντι στην ελληνική κοινωνία το έχω κάνει.



Τόσο γράφοντας, όσο και συμμετέχοντας σε πορείες, διαδηλώσεις, απαλλοτριώσεις, συλλαλητήρια, συναυλίες αλληλεγγύης και ό,τι άλλο έχει γίνει στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες.
 Επίσης, έχω κάνει το χρέος μου απέναντι στην παγκόσμια κοινότητα.
Ως και σε πορεία για την Νικαράγουα έχω πάει.
 Με τόσο περπάτημα και τόσα συνθήματα για την Παλαιστίνη, η Παλαιστίνη θα έπρεπε να είναι ανεξάρτητο κράτος εδώ και χρόνια, κι εγώ εθνικός τους ήρωας.
 Οι σημερινοί φοιτητές ας κάνουν ό,τι θέλουν.
Μπορούν να γράφουν κείμενα με καταγγελίες, να γράφουν ποιήματα, να κλαίνε τη μοίρα τους, να στηθοδέρνονται, να κάνουν διαλογισμό, να κλειστούν στα μοναστήρια, να γίνουν ζητιάνοι, να παντρευτούν καμιά πλούσια, να πάρουν τα όπλα -ήδη κάποιοι τα έχουν πάρει- και τόσα άλλα.
Έχουν πολλές επιλογές.
 Αλλά, τέλος πάντων, ας κάνουν κάτι.
Δική τους ζωή είναι. 
Είστε η γενιά που της έκατσε ο μουτζούρης.
Είστε με τον μουτζούρη στα χέρια.
 Μην κοιτάτε τους άλλους.
Δεν είναι μπλόφα.
Εσείς έχετε τον μουτζούρη.
 Οι περισσότεροι δεν πρόκειται να βρείτε εργασία -ακόμα και με δέκα πτυχία-, και όσοι βρείτε θα είστε κακοπληρωμένα και αναλώσιμα σκλαβάκια.
 Λοιπόν, πράξτε ή βγάλτε τον σκασμό. 
Πάντως, αν αποφασίσετε να αντιδράσετε, εγώ θα έλθω. 
Παρόλο που εσείς δεν είχατε έλθει.
 Κωλόπαιδα.
Πιτσιρίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: